Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Το ανυπόφορο.


ΖΩΖΩ-υπάλληλος γραφείου, ξέκωλο: Η ζωή μας έχει καταντήσει ανυπόφορη εδώ μέσα. (πάντα κοινότοπη)

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ-γραμματέας: Αυτή απέναντι είναι μια ανυπόφορη τρελή. (είναι καινούρια, θα μάθει...)

MIKE-αχαρακτήριστο, πειραγμένο ον: Το πιο ανυπόφορο είναι ότι όσες φορές κι αν φύγω, πάντα εδώ επιστρέφω. (καλά! το ότι έχεις φύγει εντελώς, δεν μετράει)

ZIN
-εργάτης : Íïóôáëãþ ôüóï ðïëý ôï óðßôé ìïõ ðïõ Ý÷åé ãßíåé áíõðüöïñï. (ιδέα δεν έχω)

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ 5ου-τα ξύνει όλη μέρα: Αυτό το βιβλίο που μου έφερε η ηλίθια είναι ανυπόφορο. Αφου της είπα να βρει τις "Επαναστατημένες ζωές" (Jennifer Donnely) τι μου έφερε αυτή την μπούρδα τον "Επαναστατημένο άνθρωπο"(Alber Camus);;;; (η εκδίκηση δεν έχει κανένα αποτέλεσμα, θα μείνει πάντα ντουβάρι)

ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΧΟΥΑΝΑ-παντρεμένη με Ισπανό εργάτη: Τι ανυπόφορη ζέστη!Κι αυτό το μόνιμο σκοτάδι. Ποιός ξέρει τι ώρα να είναι στο σπίτι τώρα και τι θα κάνουν εκεί.... (ακολουθούν δάκρυα νοσταλγίας)

ΕΓΩ-εγώ:Το ανυπόφορο είναι ο λαβύρινθος που μπαίνεις, περιπλανιέσαι και ψάχνεις όλη σου τη ζωή και πάνω που νομίζεις ότι βρήκες επιτέλους την έξοδο, βλέπεις μπροστά σου τον θάνατο (είπαμε, είμαι αισιόδοξος άνθρωπος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: