Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2008

Δυό μικρές γουλιές νερό

Λίγο περίεργα μπήκε αυτός ο χρόνος. Λίγο υποτονικά, λίγο με νεύρα, λίγο με αρρώστιες. Θα μου πεις κι ο προηγούμενος που είχε μπεί μια χαρά μέσα στην κραιπάλη και τη διασκέδαση, εξελίχθηκε σε ατέλειωτο κέφι, αλλά τελοσπάντων....
Όταν σου αρέσουν οι γιορτές, έχεις στο μυαλό σου μια εικόνα συνεχούς ξαφαντώματος, φίλοι, ξενύχτια, αλκοόλ, πολύ γέλιο. Όταν δεν σου αρέσουν έχεις μια εικόνα μιζέριας στο σπίτι. Καναπές, κουβέρτα και να πάει να γαμηθεί ο κόσμος όλος και τα εορταστικά προγράμματα των καναλιών, εγώ θα δώ το "Close My Eyes" του Poliakoff (μη γελάτε, αυτό κάναμε μια Πρωτοχρονιά, όχι πολλά χρόνια πριν κι από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ)
Όπως και να μπήκε ο χρόνος-που δεν μπήκε άσχημα, πλάκα είχε-υπήρξαν δύο μειονεκτήματα:
- μπήκε σε σπίτι και συγκεκριμένα στο πατρικό μου σπίτι. Όταν λοιπόν εσύ δουλεύεις μέχρι το απόγευμα της παραμονής και όλες τις προηγούμενες μέρες αρκετές ώρες, όσο να'ναι μια κούραση και μια διάθεση να ξεσκάσεις την έχεις. Στα πατρικά σπίτια είθισται να μαζεύονται σόγια που ή θα έχει πολύ πλάκα, αν γίνουν όλοι τύφλα και ξεφύγουνε ή θα σου σπάσουν τα νεύρα. Πολλές φορές συμβαίνουν και τα δύο.
- συνεχίστηκε σε σπίτι. Για τους παραπάνω λόγους, θα ήθελα να είχα βγεί, όχι γιατί ήταν άσχημα, πολύ ωραία ήταν και ως συνήθως σε τέτοιες μέρες, βλέπεις και πέντε ανθρώπους, που δεν τους βλέπεις και πολύ συχνά, αλλά τι να πώ- έχω ένα πρόβλημα. Δυσκολεύομαι στα σπίτια κάτι τέτοιες στιγμές, νυστάζω, βλέπω καναπέ και μου' ρχεται να βγάλω τα παπούτσια μου και να ξαπλώσω.
Όπως και να' χει, μετά την Πρωτοχρονιά ήμασταν σχεδόν όλοι άρρωστοι. Κρυώματα, ιώσεις, ατυχήματα, μπήκαν όλα με το νέο χρόνο κι έτσι με τη λήξη της εορταστικής περιόδου και την αναχώρηση των επισκεπτών εκτός πόλεως, βρέθηκα home alone με δέκατα και εμετούς, εξάντληση και ρίγη. Να μη μπορώ να πιω πάνω από δυό μικρές γουλιές νερό ή να κάνω δυό βήματα παραπάνω γιατί θα τα΄βγαζα όλα. Ακούγεται χειρότερο απ' ότι ήταν, ήταν όμως μια μορφή κατάπτωσης. Η μεγαλύτερη κατάπτωση όμως ήταν την πρώτη μέρα που ήταν και η πιο δύσκολη όταν εν μέσω ληθάργου συνειδητοποίησα ότι έβλεπα την "Μαρία την άσχημη", αφού είχα δει την Λαμπίρη, την Τατιάνα, την Δρούζα κι άλλες πρέσβειρες του πολιτισμού, μια σειρά που μοιάζει με το "Πρίγκηπας και φτωχός" του Mark Twain, αλλά σε μια περίεργα σύγχρονη Ελλάδα, ενός άλλου σύμπαντος και διάφορα άλλα εξωπραγματικά. Έκλεισα τον ήχο, πήρα μια ασπιρίνη και χάιδεψα τον Ellroy που είχα δίπλα μου. Διακόσιες σελίδες, μια μέρα κι ένας βαθύς ύπνος μετά, ήμουν πολύ καλύτερα. Γενικά πολύ ελαφριά την έβγαλα, αν σκεφτείς ότι άλλοι παιδεύτηκαν και παιδεύονται ακόμα κι ευτυχώς ο αγαπημένος μου μανιακός έκανε πάλι το θαύμα του. Οπότε για άλλη μια φορά καλή χρονιά και περαστικά σε όλους!

8 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

...MHN MOY πεις
ότι μιλάς για την ταινία με τα αδέλφια που έχουν σχέση...

Ρε συ, ακόμα θυμάμαι μία σκηνή... αυτούς τους δύο πάνω στη βάρκα... να μιλάνε με τα μάτια... ΜΑ ΚΑΛΑ ARE YOU NUTS.. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ;!!!

Καλά, κι εγώ έχω κάνει κουλά τέτοια.. οπότε, τι μιλάω!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
(σου τα είπα; Μάλλον όχι)
και να κάνεις ότι σε προστάζει η ψυχούλα σου!

HAL9000 είπε...

@ μετεωρίτης:
Μάλιστα! Γι αυτήν μιλάω και να'τανε μόνο η σκηνή στη βάρκα, πάει στο διάολο...τι να πρωτοθυμηθώ τώρα!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ :)

Ανώνυμος είπε...

μερικές φορές χρειάζεται μια μικρή κατάπτωση ή ακινησία για να ξεκουραστεί το σώμα και να ξεκινήσει από την αρχή. τουλάχιστον καταλάβατε τι τύχη να δουλεύετε τόσο πολύ: δε βλέπετε τηλεόραση-γλιτώνετε από τη μεγαλύτερη μόλυνση.
εμένα πάλι, αυτό που μου έμεινε από τις γιορτές ήταν ένα συναίσθημα που ένιωθα όταν ήμουν μικρή και περνούσα χρόνο με τη φίλη μου-την πιο αγαπημένη, όχι μια κάποια φίλη- και το έχω ονομάσει "ευτυχία"-γιατί δεν ξέρω, αλλά κάτι καλύτερο από αυτό δεν έχω νιώσει μέχρι τώρα στη ζωή μου-ίσως θα πρέπει και να ανησυχώ γι'αυτό, αλλά δεν προλαβαίνω σήμερα, τουλάχιστον. οπότε σε σπίτι, σε μπαρ, σε έρημο, σε κόσμο, όλα μια χαρά είναι.
εύχομαι του χρόνου πρωτοχρονιά μακριά από το πατρικό σπίτι, μακριά από καναπέδες και με πολλά ποτά και ξεφάντωμα.

Ανώνυμος είπε...

αν και τώρα που το σκέφτομαι είχε και για μένα δύο "μειονεκτήματα" η είσοδος του νέου έτους:
1) η Τ. με είπε Αθηναία (!)και
2) εσύ με λες "επισκέπτη εκτός πόλεως"...

HAL9000 είπε...

@ c:
Ας κυλήσει καλά αυτή η χρονιά, να'μαστε μαζί μέχρι την επόμενη πρωτοχρονιά κι ας μπει και με ρετροσπεκτίβα στον Μπέργκμαν (αλλά ας μην το παρατραβήξουμε...)
Σχετικά με τα "μειονεκτήματα" μην τα παίρνετε και τόσο προσωπικά, δύο εκφράσεις, μπορεί να μη σημαίνουν και πολλά πράγματα. Όταν έγραφα το post, άλλους είχα στο μυαλό μου με τους "επισκέπτες", αφήστε που πολλές φορές κι εγώ επισκέπτης αισθάνομαι- "εντός πόλεως" :)

Ανώνυμος είπε...

:)

roidis είπε...

"διακόσιες σελίδες, μια μέρα κι ένας βαθύς ύπνος"...
τι άλλο;
Καλή σου Χρονιά!...

HAL9000 είπε...

@ roidis:
Ευχαριστώ! Καλή χρονιά επίσης, με πολλές κι ενδιαφέρουσες σελίδες:)